Jobbet

Är frusen. Har precis värmt min värmekudde med ris i micron.  Jag bara älskar den, synd bara att den kallnar så fort.
Gick ner till jobbet en runda idag och lämnade in min nyckel, jag har ingen användning av den nu iaf.
Träffade några av arbetskamraterna, roligt att se dem. Men gillar inte alla frågor som kommer upp ang min sjukskrivning och sjukdom. Orkar inte ta upp det. Iofs förstår jag att de undrar.
När jag väl kommer i arbete igen får jag se om jag vill tillbaka till samma grupp eller helt enkelt börja om på nytt i en annan.
Att de tänker åt en ang saker och tror det ska bli bättre av deras förslag mår jag inte bättre av.
Men visst är det en bra grupp som jag trivs bra i.
Att vara sjukskriven är gör mig så frustrerad och jag isolerar mig från omvärlden, vilket inte alls är bra.
Jag vill liksom bara ta täcket över huvudet och försvinna.

Kommentarer
Postat av: carolina

vetekuddar är bäst, jag missbrukar min dygnet runt ;)

2008-11-04 @ 20:51:56
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0