Koll av lägenhet

Dagarna går fort, nu är min födelsedag över. Bara 364 dagar kvar till nästa. Haha.
Ja denna onsdag började redan vid kvart i sju när jag vaknade.
Sovit riktigt bra, fick en ny tjock bäddmadrass av mamma igår. Innan sov jag på nästa på bara stommen.
Min rygg har inte mått så bra som ni kanske förstår.

Annars idag har jag varit på lägenhetesvisning här i stan. Kollade en bostadsrätt som var helt ok, vet inte om jag ska lägga bud eller ej. Tycker det är svårt.
Bor nu i hyresrätt, trivs bra men saknar balkong och det hade lägenheten jag kollade på + badkar som jag ej har nu.
Ja, det tål att tänkas på.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

hejsan. jo dte är fint här, sj då? idun är en ätstörningsklinik i malmö...

2008-09-17 @ 18:59:15
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

noah blir 11 månader den sista september =)

tiden flyger iväg!

kram

2008-09-21 @ 10:02:49
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: yvonne

grattis i efterskott..ska du flytta?

2008-09-21 @ 11:02:24
Postat av: yvonne

lycka till Vad har du att förlora? Bara köra på om man trivs med det...

2008-09-22 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0